Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via [email protected]. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd.:
Om uw klacht zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen hebben wij input vanuit uw kant nodig.
Het kan voorkomen dat we naast bovenstaande informatie nog wat aanvullende vragen hebben. Dit zodat we samen met u gericht naar de klacht kunnen kijken en het probleem op kunnen lossen.
We weten bij Azalp uit velen jaren ervaring dat de klachten erg uiteen kunnen lopen. Daar waar we altijd een adequate oplossing zoeken vergt de ene klacht meer tijd dan de andere. Toch nemen we bij Azalp iedere klacht zeer serieus en probeert onze afdeling dit zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Nadat u bovenstaande gegevens hebt aangeleverd zullen wij dus direct voor u aan de slag gaan. We houden u pro-actief op de hoogte.