We gaan er natuurlijk niet van uit en we verwachten het ook niet, maar als je per ongeluk een onvolledige bestelling hebt ontvangen, kun je dit direct aan onze klantenservice laten weten. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je vriendelijk om de onderdeelnummers uit de handleiding door te geven, die je als consument hebt ontvangen bij de levering. We zullen er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk compleet te maken. Het kan echter voorkomen dat we afhankelijk zijn van externe partijen, waardoor het iets langer kan duren dan we zouden willen. Maar wees gerust, we zullen het probleem zeker voor je oplossen.
Als je een beschadigd onderdeel hebt ontvangen, kun je direct contact opnemen met onze klantenservice. Om het probleem aan te pakken, hebben we tevens meer informatie nodig. Zou je ons kunnen laten weten welk onderdeel precies beschadigd is? Je kunt de onderdeelnummers terugvinden in de handleiding welke je bij je product hebt ontvangen. Als je een foto van het beschadigde onderdeel kunt sturen, zou dat ook enorm helpen. Op die manier kunnen we de situatie beter beoordelen en de juiste stappen ondernemen.
We willen dat je tevreden bent met je bestelling, dus we zullen er alles aan doen om dit probleem op te lossen. Zodra we de benodigde informatie hebben, gaan we direct aan de slag. In sommige gevallen kan het nodig zijn om een nieuw onderdeel te bestellen of om een alternatieve oplossing te vinden. We zullen echter nauw met je samenwerken om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk tevreden bent met de geboden oplossing.
Zodra je hebt aangegeven dat je een onderdeel wilt ontvangen, gaan wij als klantenservice direct voor je nakijken of we het onderdeel direct kunnen naleveren uit onze voorraad. Als dat niet het geval is, zullen we natuurlijk samen met jou kijken naar een passende oplossing. We zetten ons in om ervoor te zorgen dat je tevreden bent en bieden graag de juiste oplossing voor jouw situatie.